پنجشنبه ۱۵ شهریور ۱۴۰۳ |۱ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 5, 2024
قدردانی

حوزه/ امام جمعه دشتستان با صدور پیامی از حضور مردم در پیاده روی ولایت قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین حسن مصلح امام جمعه شهرستان دشتستان به مناسبت حضور باشکوه مردم در پیاده‌روی بزرگ ولایت در روز شهادت امام رضا(ع) پیامی به شرح ذیل صادر کرد:

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیم

فرهنگ شیعی آکنده از روحیه تعاون، همدلی، رحمت، شور توأم با شعور و دلدادگی به خاندان رسالت است که جلوه های آن در مناسبت های مختلف به ویژه ماه های محرم و صفر نمایان می گردد.

سنت پیاده روی اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبداله الحسین (ع) از باشکوه ترین و ممتازترین جلوه های شیعه و بلکه اسلام می باشد.

چند سالی است با تأسی از حضور میلیونی عاشقان امام حسین (ع) در کربلا، مردم ولایتمدار و بصیر دشتستان نیز در پیاده روی عظیم ولایت در سالروز شهادت ثامن الحجج حضرت علی بن موسی الرضا (ع) شرکت می نمایند.

این سنت و حرکت حماسی که با حضور ده ها هزار نفری پیر و جوان و زن و مرد این شهرستان و استان از برازجان تا امامزاده ابراهیم در روز آخر ماه صفر انجام می شود، مملو از عشق و دلدادگی و خلوص مردمان متدین شهرستان دشتستان است.

اینجانب با تجلیل از تک تک زوّار عزیز که دریایی خروشان و با شکوه آفریدند از متولیان مذهبی که با برپایی موکب هایی یاد و خاطره پیاده روی اربعین حسینی را زنده کردند تقدیر و تشکر می نمایم.

همچنین از تلاش شبانه روزی، خالصانه و صمیمانه همه مسؤولین و دست اندرکاران تشکر می نمایم.

امیدوارم حماسه بزرگ شما که نمادی از همدلی و همزبانی تمامی اقشار بود، موجب خشنودی اهل البیت (علیهم السلام) و قبول خداوند متعال قرار بگیرد. ان شاءالله

حسن مصلح
امام جمعه دشتستان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha